Even de tijd gehad om ook eens mijn foto's te bekijken. Met wandeling 3 was er niet veel te fotograferen. De gids was geen fotograaf. Zijn uitleg over architectuur was to the point, maar hij vergat dat een fotograaf (zeker een amateur) uit vele hoeken kijkt en de tijd nodig heeft om de juiste schots te maken.
Op het domein van het kasteel (voor en na de wandeling) had je wel de tijd om rond te lopen en de juiste compositie te zoeken. Is met niet altijd goed gelukt en als het dan goed was, zat ik in de knoop met witbalans of kleur. In de toekomst dan toch maar in RAW trekken zeker.
Hier mijn bijdrage dan.
1) Het kasteel Den Brandt
2) Het kunstwerk voor het kasteel waar je van alle kanten niet kan naast kijken
3) Eén van de vele vila's. Dit sprak me aan. Heb niets aan het perspectief willen veranderen.
Kan het jullie bekoren.
Op het domein van het kasteel (voor en na de wandeling) had je wel de tijd om rond te lopen en de juiste compositie te zoeken. Is met niet altijd goed gelukt en als het dan goed was, zat ik in de knoop met witbalans of kleur. In de toekomst dan toch maar in RAW trekken zeker.
Hier mijn bijdrage dan.
1) Het kasteel Den Brandt
2) Het kunstwerk voor het kasteel waar je van alle kanten niet kan naast kijken
3) Eén van de vele vila's. Dit sprak me aan. Heb niets aan het perspectief willen veranderen.
Kan het jullie bekoren.
Comment