Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie reeks van het kasteel.
M'n voorkeurvolgordë: 2-3-1
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
die met de fontein erbij heeft mijn voorkeur maar zou het gebouw horizontaal toch even rechtzetten
de foto met het kasteel in de verte is ook mooi maar voor mij mag het ook wat minder gras zijn
die met de fontein erbij heeft mijn voorkeur maar zou het gebouw horizontaal toch even rechtzetten
de foto met het kasteel in de verte is ook mooi maar voor mij mag het ook wat minder gras zijn
Beetje ook mijn gedacht !!!
Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!! Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.
Comment