Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind je ? Ik wilde ze er net op houden om aan te duiden dat de begeleiders in volle galop naar die verstrengelde auto's aan het lopen waren om ze weer uit elkaar te halen... Techniek kan niet zonder de mens...
Vind je ? Ik wilde ze er net op houden om aan te duiden dat de begeleiders in volle galop naar die verstrengelde auto's aan het lopen waren om ze weer uit elkaar te halen... Techniek kan niet zonder de mens...
Dan had er meer moeten opstaan dan een paar voeten denkik. Nu krijg ik absoluut niet het beeld dat jij wil scheppen. Ik heb eerder de indruk dat de focus op de dichtsbijzijnde modelwagen ligt ...
Desalnietemin 3 mooie shots. Lichte voorkeur voor de eerste.
lol, 4500 foto's, je hebt jezelf weer overtroffen, en je zoon wordt al geïndoctrineerd precies
Verdikke, 'k had ook graag geweest, maar we hadden andere plannen die dag, spijtig, want ik ben ook liefhebber van dergelijk "speelgoed voor grote jongens". JAJA!!!, 'k weet het, het is geen speelgoed, ik heb ook nog competitie gereden
Ik kan akkoord gaan met de vorige posters, de eerste is tof, alhoewel ik graag wat meer auto gezien had. De derde vind ik wel tof zonder de benen
Comment