Het was voor mij de eerste keer dat ik zoiets zou gaan fotograferen en wat was het moeilijk. Met wat een snelheid dat deze modelracewagentjes kunnen rijden en door de lucht vliegen.
Soms echt spectaculair.
En dan nog de moeilijkheid om dit te fotograferen.
Alhoewel zeker voor herhaling vatbaar.
Dus voor een volgende keer ben ik zeker weer ook kandidaat.
Hier enkele pogingen om het gebeuren vast te leggen . . .
Foto's werden aangepast ivm gekregen tips.
De rode buizen werden weggewerkt, deze diende aldaar om de baan af te bakenen.
Een lager standpunt was op sommige plaatsen niet in te nemen.
Daar waar het kon moest je altijd opletten dat er geen racewagentjes uit de pist vlogen, wat meermaals is gebeurd.
Foto 1
Nr 82, en zoals de echte grote, gierende banden en de aarde die wordt opgezwierd.
Foto 2
Nr 12 op een recht stuk in volle snelheid.
Foto 3
Nr 4, deze piloot was in alle reeksen de beste en de snelste en ook de minst brokkenpiloot.
Hij was de grote winnaar van de dag.
En wat vinden jullie ervan . . .
of
Graag misschien wat opmerkingen of raad om het de volgende keer (nog) beter te kunnen doen.
Soms echt spectaculair.
En dan nog de moeilijkheid om dit te fotograferen.
Alhoewel zeker voor herhaling vatbaar.
Dus voor een volgende keer ben ik zeker weer ook kandidaat.
Hier enkele pogingen om het gebeuren vast te leggen . . .
Foto's werden aangepast ivm gekregen tips.
De rode buizen werden weggewerkt, deze diende aldaar om de baan af te bakenen.
Een lager standpunt was op sommige plaatsen niet in te nemen.
Daar waar het kon moest je altijd opletten dat er geen racewagentjes uit de pist vlogen, wat meermaals is gebeurd.
Foto 1
Nr 82, en zoals de echte grote, gierende banden en de aarde die wordt opgezwierd.
Foto 2
Nr 12 op een recht stuk in volle snelheid.
Foto 3
Nr 4, deze piloot was in alle reeksen de beste en de snelste en ook de minst brokkenpiloot.
Hij was de grote winnaar van de dag.
En wat vinden jullie ervan . . .
of
Graag misschien wat opmerkingen of raad om het de volgende keer (nog) beter te kunnen doen.
Comment