Nog enkele beeldjes die ik wat nabewerkt heb
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Opaalkust
Collapse
X
-
-
-
Re: SD Opaalkust
Magnifique gedaan, bij het eerste foto lijken de wolken wel een derde dimensie te hebben, het tweede mankeren nog de oorlogsgeweren, en het laatste is nog een vakantiefoto uit Griekenland alle drieDE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven_V Bekijk bericht2de is gewoon af, prachtig!!!
(1 en 3 verdienen ook een eervolle vermelding )mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yquem Bekijk berichtMagnifique gedaan, bij het eerste foto lijken de wolken wel een derde dimensie te hebben, het tweede mankeren nog de oorlogsgeweren, en het laatste is nog een vakantiefoto uit Griekenland alle drieMet mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Drie prachtplaatjes, met dito bewerking, Van de kust tot het Franse "parthenon" is blijkbaar maar even stappen. De tweede vind ik toch echt heerlijk gedaan. Heeft iets bijzonders. Lijkt wel een reclamefoto voor "Lost"... Iedereen die staat te kijken of er geen schip aan komt dat hen van 't eiland komt halen.
Comment
Comment