Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Prachtige "straatfotografie" , maar dan omgezet naar strandfotografie.
Die eerste is prachtig. Subliem.
Die derde...... veelbesproken op de SD.
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
3 fraaie plaatjes. Jammer dat de 2e nogal aan de krappe kant is... bij rechttrekken van de horizon zal je wat moet inleveren wat voetjes en vlieger betreft.
De 3e vind ik ook wel super.
Bedankt voor de positieve commentaren allemaal. Heb nu die tweede rechtgezet - amai die stond nogal scheef, dat ik dat zelf niet gezien heb .
@ James: die derde is niet met een tele genomen, is nogal stevig gecropt.
Grtz,
Dany
Mooie foto's, met een voorkeur voor de tweede.
Na het rechtzetten zit de vlieger wel tegen de rand, je zou eens moeten proberen om er wat meer "lucht" aan te plakken bovenaan vooralleer je de foto recht zet (dat is wel wat Fotoshop-werk, maar ik denk dat het in dit geval te doen is).
Toen het "onderwerp" van de derde foto in beeld kwam, stond ik te ver af en ik had geen zin om daarvoor de 100-400 te monteren (ik denk dat ik toen bezig was met de compositie van de paaltjes).
Je hebt er wel iets speciaals van gemaakt.
Dit zijn drie hele mooie plaatjes. Telkens goed gezien, mooie interactie in 1 en 2 tussen voor en achtergrond. Tja, dienen derde... toen floot Frankie op zijn vingers en ging de man zijn shirt aandoen om te gaan plassen .
Comment