Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Hoboken - Nog een paar plaatjes...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Hoboken - Nog een paar plaatjes...

Mijn eerste foto van de SD...

18-200VR, F8, 1/80ste, ISO 100, 18mm, polarisatiefilter

Klein grut uit het bos...

105VR, F11, 1/250ste, ISO 320, 105mm

Sfeerbeeld... "met BD op pad"...

105VR, F2,8, 1/640ste, ISO 320 (niet verzet, vanwege de macro's, die meer ISO vroegen voor ietwat diafragma), 105mm (scherpgesteld op pdeco)

Overige foto's via deze link.

Re: SD Hoboken - Nog een paar plaatjes...

Mooie reeks. Tweede en dan eerste. In de derde had ik liever alles scherp gezien.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
      In de derde had ik liever alles scherp gezien.
      Da's smaak natuurlijk, maar zo is hij m.i. een tikkeltje speelser. Alles scherp was trouwens heel moeilijk geweest, zeker vooraan op 105mm. Het is toch een aanzienlijke afstand die hier overbrugd wordt, op beeld nog ingekort door de zoom.

Comment

Weer mooie foto's met als topper voor mij nr 1

Zie hierbij dat ik ook een Pola filter moet aankopen.
        Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
        Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

geef mij dat klein grut maar, over de derde zouden we kunnen uitwijden.
          2,8 als diafragma, scherpte in het midden van de foto, het had ook speels geweest met dit diafragma als de scherpte vooraan had gelegen
          Had je F11 gebruikt zoals bij het insect en op die afstand, wat zou dat gegeven hebben?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
            geef mij dat klein grut maar, over de derde zouden we kunnen uitwijden.
            2,8 als diafragma, scherpte in het midden van de foto, het had ook speels geweest met dit diafragma als de scherpte vooraan had gelegen
            Had je F11 gebruikt zoals bij het insect en op die afstand, wat zou dat gegeven hebben?
            Hangt er van af waar je scherp stelt... Wil je zeggen dat je nog eens terug wil om te testen ?
            Zoals ik het bekijk... de voorste mannen staan op een sterk punt in de foto. Door hun onscherpte, vragen ze geen aandacht, en ga je het pad volgen, waar je een scherpe fotograaf tegenkomt. Omdat hij niet op een sterk punt staat, kijk je verder de diepte in, en kom je de andere tegen.

Comment

Hier vind ik nr2 van de 3 het best uitkomen.
              Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                Hangt er van af waar je scherp stelt... Wil je zeggen dat je nog eens terug wil om te testen ?
                Zoals ik het bekijk... de voorste mannen staan op een sterk punt in de foto. Door hun onscherpte, vragen ze geen aandacht, en ga je het pad volgen, waar je een scherpe fotograaf tegenkomt. Omdat hij niet op een sterk punt staat, kijk je verder de diepte in, en kom je de andere tegen.
                wil dus gerust nog eens terug gaan maar dan moeten een paar bd'ers model komen staan
                sorry maar ik stop met kijken kort na het bochtje bij de scherpe BD'er, nu ja elk z'n idee anders zou het hier een saaie boel worden

Comment

alweer 3 hele knappe foto's...

Ik geef de voorkeur aan de 1ste waar je een mooie dieptewerking heb verkregen, prachtige kleuren ook...
                  Grtz, Tigra-Boy
                  ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Working...
                  X