Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Zwin
Collapse
X
-
-
Re: SD Zwin
Foto's die te donker zijn... daar hebben we photoshop voor, of het gratis programma "Gimp", zo te downloaden van 't internet.
Eerste heeft een mooie compo, maar mocht ietwat licht. Dit licht had je m.i. wel gehad, had je bijvoorbeeld spotlichtmeting op de uil gebruikt.
De tweede mocht van mij rechts iets meer ruimte hebben. De gulden snede helemaal gebruiken lijkt me beter voor dit plaatje. Kan je rechts niet meer ruimte maken, dan zou ik bovenaan en links ietwat croppen.
Derde vind ik wel mooi gedaan. Er zit lijn in de compositie, maar ook hier een kleine retouche, de horizon een beetje rechtzetten, en dan kijkt hij veel rustiger.
-
1 en 2 (vooral 1) vind ik prachtig. In deze eindeloze grijze weermiserie is qua natuurlijk licht niet veel beter te verwachten.
De derde heeft wel iets, maar is toch niet zo mijn ding.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Ik vindt ook dat het derde iets heeft, spannendDE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
Comment
Comment