Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Vlindertuin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD Vlindertuin

Zie daar, vandaag is me computer wel gezint, het is gelukt van op je site te geraken. (Mooi gedaan!) Hij heeft vanacht goed geslapen in ieder geval bedankt voor de hulp. Het lijkt me dat je op de hoogte bent van computers, misschien kun je me nog van een ander probleem verhelpen. Ik ben op zoek ,voor Vista, een tool of programma dat het me mogelijk maakt om rawbeelden in mijn mappen te zien zonder daarvoor Bridge, of andere programma's open te doen.

Groetjes Yquem
    DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
    D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
    BD0941BE website: www.fotoplezier.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yquem Bekijk bericht
      Zie daar, vandaag is me computer wel gezint, het is gelukt van op je site te geraken. (Mooi gedaan!) Hij heeft vanacht goed geslapen in ieder geval bedankt voor de hulp.
      Fijn te horen dat het nu wel lukt

Oorspronkelijk geplaatst door Yquem Bekijk bericht
      Het lijkt me dat je op de hoogte bent van computers, misschien kun je me nog van een ander probleem verhelpen. Ik ben op zoek ,voor Vista, een tool of programma dat het me mogelijk maakt om rawbeelden in mijn mappen te zien zonder daarvoor Bridge, of andere programma's open te doen.
      Groetjes Yquem
      Dat is eenvoudig op te lossen door de raw codec te downloaden van je camera fabrikant.
      Volgens je handtekening, vermoed ik dat je met Nikon fotografeert, moet je even deze software installeren en herstarten.

Succes
      Sven

Comment

Dank u Sven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
          Dank u Sven
          Graag gedaan

Voor de flash uninstaller: Dank U Eric

Comment