Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die Kwak schiet er voor mezelf ook uit. Je moest eens weten hoe ik aan het schuiven ben geweest tot ik eindelijk tevreden was met de compo. Bij de originele foto kon ik immers niet anders dan zo dicht mogelijk tegen de draad te staan om 'm onzichtbaar te maken.
@Mbili: ivm die lens. sommigen zullen misschien wel denken van amai zie 'm sleuren, maar zolang het gaat draag ik ze mee. De extra creatieve mogelijkheden die ze biedt zijn het absoluut waard voor mij
ja hoor,alle drie,is misschien wel redelijk "sleuren"met zo'n lens maar absoluut de moeite waard hoor,zijn deze met je extender ertussen of rechtstreeks
gr alain
ja hoor,alle drie,is misschien wel redelijk "sleuren"met zo'n lens maar absoluut de moeite waard hoor,zijn deze met je extender ertussen of rechtstreeks
gr alain
Dankjewel
De brandganzen in vlucht zijn aan 500mm (dus met TC-17EII), de rest zonder TC aan 300mm.
Comment