Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
toppertjes, vooral de 3de, gevolgd door de eerste (maar dan zonder rode rugzak)
Slecht gegokt... het is een rode jas die over een fiets hangt. Misschien heb je een tikkeltje gelijk. Ik heb er nog over getwijfeld om hem weg te clonen. Mocht de rode jas nu 't enige zijn dat er hing, dan zou 'k hem weggecloned hebben. Nu staan er echter enkele mensen onder de boom, en in de winter hebben die nu éénmaal een jas bij...
Mooie reeks, ik ga voor nummer 2!Vooral omdat ik daar stond te twijfelen hoe ik die put er het best zou opkrijgen, uiteindelijk vond dat het de moeite waard niet was, en daar nu dik spijt van heb. Gelukkig woon ik niet al te ver en kan ik het dus nog eens gaan over doen!
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment