Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Ieper - Deel 2
Collapse
X
-
-
Re: SD Ieper - Deel 2
Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk berichtDat stukje natuur in Ieper heeft me aangenaam verrast.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
ik ga voor nummer 1, goeie bewerking ook!There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtik ga voor nummer 1, goeie bewerking ook!
fujifil
Comment
-
-
Wat juist weet ik niet, maar ik heb ook op die plaats gestaan en zo licht als op de foto is, was het daar helemaal niet . . . dus er is ( volgens mij )zeker iets aangepast, wat ikzelf trouwens ook zou doen onder die omstandigheden.
En . . . euh . . die opmerking was echt wel positief bedoeld hoorLast edited by Franciskine; 16 oktober 2007, 17:00.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fujifil Bekijk berichtwat is daar dan wel allemaal aan bewerkt als ik vragen mag?
fujifilhttp://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtEn . . . euh . . die opmerking was echt wel positief bedoeld hoor
ik vroeg het gewoon om bij te leren. ik ken die plekjes redelijk goed en weet dat het daar altijd lekker donker is...
fujifilLast edited by Franciskine; 16 oktober 2007, 17:00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtWat juist weet ik niet, maar ik heb ook op die plaats gestaan en zo licht als op de foto is, was het daar helemaal niet . . . dus er is ( volgens mij )zeker iets aangepast, wat ikzelf trouwens ook zou doen onder die omstandigheden.
En . . . euh . . die opmerking was echt wel positief bedoeld hoor
[OT] Mooie reeks
Voorkeur voor 1 én 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fujifil Bekijk berichtwat is daar dan wel allemaal aan bewerkt als ik vragen mag?Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtWat juist weet ik niet, maar ik heb ook op die plaats gestaan en zo licht als op de foto is, was het daar helemaal niet . . .
Ik heb hem dus niet helderder gemaakt maar donkerder.
Foto is genomen zonder flits op f4.0 ISO100 0,8sec en los uit de hand. Ofwel heeft de IS goed zijn best gedaan ofwel heb ik een goed vast hand.
Tof dat jullie hem goed vinden.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtBij de derde is er een verkeersbord (parkeerverbod) weg gecloond (dat heb ik zelf ook gedaan bij ongeveer dezelfde foto).Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Knap werk hoorBD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk berichtMooi Ieper. Dat stukje natuur in Ieper heeft me aangenaam verrast. Nr2 bevestigt dat.Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.
BD0460BE
Comment
Comment