Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die drie mogen er best zijn Frank. Maar wat een scherpte met dat kanon en een bokeh waar ik van hou.
Groetjes,
Pol.
Nogmaals dank Pol,
Ik ben nog volop aan het leren om nog meer uit dat kanon te halen Ervaring leert al wel dat je altijd bij de les moet blijven met dit veeleisend monstertje, of je kan de foto's onherroepelijk wegkieperen. Bij canon zien ze blijkbaar ook het potentieel van deze formule, want ze hebben blijkbaar ook een EF 200mm f2L IS in ontwikkeling
Op zo'n dag zie je dat fotografie primeert en het belang van de merken op zich naar de achtergrond verdwijnt
Was jij ook aan het wisselen van prime naar zoom of omgekeerd?
PS ik kan altijd de foto van jou opsturen als je interesse zou hebben!
MVG,
Hallo Frank
Ik heb zo het gevoel dat ik daar meer aan het prullen ben!
Van prime naar zoom, de 17-40mm van canon is zo een wandellens die ik veel gebruik als mijn vrouw mee op stap is.
Anders loopt zij altijd honderde meters alleen voorop.
Die foto opsturen zou leuk zijn Frank,want meestal kom ik 't huis niet zoveel in het fotoalbum voor en zeker niet op een zo leuke en prachtige manier.
Hartelijk dank
Hallo Frank
Ik heb zo het gevoel dat ik daar meer aan het prullen ben!
Van prime naar zoom, de 17-40mm van canon is zo een wandellens die ik veel gebruik als mijn vrouw mee op stap is.
Anders loopt zij altijd honderde meters alleen voorop.
Die foto opsturen zou leuk zijn Frank,want meestal kom ik 't huis niet zoveel in het fotoalbum voor en zeker niet op een zo leuke en prachtige manier.
Hartelijk dank
Ik heb net een privébericht gestuurd met de link naar de foto in sRGB en aRGB
Mijn besluit is toch dat ik dringend een tweede camera nodig heb zodat dat wisselen van objectief tot het minimum beperkt wordt
Ik ga nu die prachtige printer eindelijk eens installeren
Comment