Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD AV Ieper - Personen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD AV Ieper - Personen

Oorspronkelijk geplaatst door xommy Bekijk bericht
    Origineel en mooi werk Frank! Is wel eens indrukwekkend al de grof fotomateriaal op stap zien gaan :-)

En de BD'ers zijn een leuke groep om eens mee op stap te gaan!
    Bedankt, en BD is inderdaad een leuke groep! Ik hoop alleen dat dat "grof fotomateriaal" je niet geïntimideerd heeft want dat was zeker niet de bedoeling

Ook aan de anderen nog bedankt voor de leuke reacties

MVG,

Comment

Mooi reeksje, met nr1 als favoriet
      EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
      debruri.be

Comment

Schone belekes, ... vooral nr 1. geeft een apart sfeertje een grafzerk van opzij, en een onscherpe fotograaf op de achtergrond ...
        sluit mij hier volmondig bij aan

ja... nondedomme, da bennekik precies
        dat verklaart waarschijnlijk waarom persoon absoluut onscherp moest blijven
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Zeer mooie Frank. Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar nr.1 omwille van de originaliteit.
          2 en 3 zijnimiddels bekenden en zeer mooie composities. Over het uitzonderlijk bokeh heb ik het me dunkt al gehad. Gewoon subliem.

Groetjes,
          pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
            Zeer mooie Frank. Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar nr.1 omwille van de originaliteit.
            2 en 3 zijnimiddels bekenden en zeer mooie composities. Over het uitzonderlijk bokeh heb ik het me dunkt al gehad. Gewoon subliem.

Groetjes,
            pol.

Dankjewel Pol,

Die bokeh is één van de vele redenen waarom ik dit objectief gekocht heb. De overgang van scherp naar soft gaat wel heel radicaal bij volle opening en is soms zeer verraderlijk. Door de zoeker zie je veel meer van de achtergrond structuur terwijl die op de uiteindelijke foto tot één, weliswaar aangenaam wazige soep wordt geboetseerd Zo had ik een foto van Hans en Francis getrokken, waarbij Francis eigenlijk al TE wazig was om nog mooi te zijn Ik ben het namelijk niet gewoon meer dan één persoon met deze 200mm op de foto te krijgen.

MVG,

Comment

Oh, Frank had een Mod in de mot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                Oh, Frank had een Mod in de mot.
                Ik ga dat tijdens de volgende SD's blijven doen, niet per sé moderators wees gerust, maar personen op zich. Dan ken je inderdaad snel veel meer mensen

MVG,

Comment

Working...
                X