Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier is mijn bijdrage van de SD in Temse. Ik hou het voorlopig bij 1 foto. Ik zit te kampen met zware pc problemen en ga die eerst van de baan helpen en zodra die opgelost zijn post ik mijn album van de SD. Sorry
Hier is de dan :
Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX
PC problemen? Wat is dat
Al eens gehoord van gebruiksgemac (sorry, kon het even niet laten, hoop dat je problemen spoedig van de baan zijn, kunnen we verder genieten van je andere foto's)
Comment