Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Damme
Collapse
X
-
-
Re: SD Damme
Prachtig fotowerk Littlewan !! En dat verslagje vind ik helemaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightyear Bekijk berichtPrachtig fotowerk Littlewan !! En dat verslagje vind ik helemaalD70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightyear Bekijk berichtPrachtig fotowerk Littlewan !! En dat verslagje vind ik helemaal
Comment
-
-
Hehe, die tweede is inderdaad wel grappig. En als 'natuur'fotograaf val ik natuurlijk voor je derde. Mooi met die gele vlek in de achtergrond
Leuk om je te leren kennen...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Mooie plaatjes. Achteraf is eigenlijk mijn eurocent gevallen, jij bent degene die effe mijn 10-20mm uitprobeerde in De Knotwilg, juist?
Van de laatste foto heb ik een "the making of"Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk berichtMooie plaatjes. Achteraf is eigenlijk mijn eurocent gevallen, jij bent degene die effe mijn 10-20mm uitprobeerde in De Knotwilg, juist?
Van de laatste foto heb ik een "the making of"
Ik ben ook eens benieuwd wat de anderen er van gemaakt hadden, ik heb nog niets gezien tot nu toe.Last edited by littlewan; 23 mei 2007, 10:05.
Comment
-
Comment