Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AV/SD Dendermonde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• AV/SD Dendermonde

Na al die kwaliteit en prachtige standpunten die hier al de revue zijn gepasseerd, doe ik ook een poging.

Aangezien het zicht horizontaal vanop 40 m hoogte maar niks was, dan maar naar beneden gericht. De tekening op het plein vond ik opvallend.
    En voor één keer ingenomen door BD.
    Mijn 17-55 heeft het hier blijkbaar op 17mm toch wat moeilijk met de kleine vensterraampjes van sommige huizen.

Nog wat vroeg voor de klokken, maar ze hangen al gereed !

Een test met de Nikkor 12-24 van de Jos

EDIT MOD Franciskine : Ik vermoed dat Pol gewoon even verstrooid geweest is, maar toch even de foto verwijderd om de 3 - foto regel toe te passen . . .

Groetjes,
    Pol.
    Last edited by enero; 9 november 2007, 19:37.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Re: AV/SD Dendermonde

Mooie reeks en de eerste van uit de hoogte doet mij denken aan het plein in Siena, Toscane daar hebben ze ook een schelpfiguur op de grond
    BTW Pol als 'oude rot' op het forum moet je toch weten dat we max. 3 foto's per topic mogen posten
    Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
      Mooie reeks en de eerste van uit de hoogte doet mij denken aan het plein in Siena, Toscane daar hebben ze ook een schelpfiguur op de grond
      BTW Pol als 'oude rot' op het forum moet je toch weten dat we max. 3 foto's per topic mogen posten
      Sorry Vicky, had ik echt niet aan gedacht. Ik post hier te weinig waarschijnlijk. Zal het niet meer doen !

Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

En ja Francis, zo is het .
        Heb daarjuist 3 u Spaans achter de rug. Zat met mijn gedachten nog in in het zuiden.

Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
          En ja Francis, zo is het .
          Heb daarjuist 3 u Spaans achter de rug. Zat met mijn gedachten nog in in het zuiden.

Groetjes,
          Pol.
          Gelukzak . . . hopelijk was't er lekker warm
          Eerste foto is wel indrukwekkend, ben eigenlijk benieuwd hoe die er zou uitgezien hebben met een Nikkor 10.5 fish
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Heel mooi gezien van boven, Pol!

We hadden anders nooit geweten dat ze in Dendermonde, allicht speciaal voor BD, een uitleg over 'crop factor' in hun marktplein ingebouwd hadden...

Mooie klokken trouwens!
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Nice shots

Zijn we echt zo klein of stond je daar bovenaan

Sven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Gelukzak . . . hopelijk was't er lekker warm
                Eerste foto is wel indrukwekkend, ben eigenlijk benieuwd hoe die er zou uitgezien hebben met een Nikkor 10.5 fish
                Het effect zou gans de foto zeker aantrekkelijker maken denk ik.
                Maar ondertussen heb ik ook al geleerd dat er met breedhoekobjectieven, of deze die ernaar toegaan zoals de 17-55, problemen ontstaan zoals ik al meldde rond kleine afgelijnde vlakjes, cfr. vensterraampjes.

Groetjes,
                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
                  Nice shots

Zijn we echt zo klein of stond je daar bovenaan

Sven

Je weet Sven, die BD'ers hebben allemaal grote en zware tassen op hun rug. Vandaar dat ze er van boven zo klein uitzien.

Groetjes,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    ben eigenlijk benieuwd hoe die er zou uitgezien hebben met een Nikkor 10.5 fish
                    't Is wel geen fisheye maar ik heb met een 11mm gefotografeerd, je ziet dat op mijn webalbum en als er interesse is wil ik ze wel eens posten... 't Is natuurlijk niet dat imposante fisheye-effect maar alle terrasjes staan er op

Comment

Erg leuk de eerste
                      Prima serie.
                      Grt,
                      Hexagon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                        't Is wel geen fisheye maar ik heb met een 11mm gefotografeerd, je ziet dat op mijn webalbum en als er interesse is wil ik ze wel eens posten... 't Is natuurlijk niet dat imposante fisheye-effect maar alle terrasjes staan er op
                        Dan moet ik nog eens gaan kijken op je site
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

/mod off:
                          Mooi hoor
                          Vooral nummer spreekt me erg aan, waarschijnlijk door figuur van de bestrating van het mooie plein.
                          Groeten,
                          Ludo

Comment

Knappe reeks
                            Vooral dat boomke van héééél veel euroke's in je eerste valt mij op
                            mvg,
                            Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                              ... had ik echt niet aan gedacht. Ik post hier te weinig waarschijnlijk...
                              Groetjes,
                              Pol.
                              Nee Pol, eerder teveel (ineens)
                              Maar zoals ik het nu zie is het helemaal OK.
                              Op die eerste ben ik zelfs een beetje jaloers:
                              enerzijds omdat ik niet in de toren geweest ben, en anderzijds omdat je het plein uit de hoogte toch mooi in beeld gebracht hebt.

Is het op een zaterdag in Dendermonde altijd zo rustig?

Comment

Working...
                              X