Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik kijk uit naar de CD/DVD met de foto's van iedereen, en ik hoop dat diegene die de foto's voor de gezamelijke Album nog niet hebben opgestuurd. De album nog gaan opsturen.
Dus bij deze de oproep aan:
ben volop bezig aan de CD.
Ben ook een weekje op skiverlof geweest en heb ook nog een fotodossier gemaakt ivm beloofde sauzen. Kijk ne keer op chit chat "Belofte maakt schuld".
Trouwens aan Wim heb ik beloofd van het deze week zeker en vast in orde te brengen. Het is nu woensdagavond en wilde eraan verder werken maar er is "weeral" iets tussengekomen. Maar niet wanhopen, deze week is het in orde. En dit beloof ik nu ook aan jouw.
Deelnemers, nog één week te gaan en de inbreng van jullie album voor de CD-Dinant wordt defintief afgesloten. Het weekend van 3-4 maart wordt gebruikt voor de aanmaak van de verzamel-CD.
Wie nog niets opgestuurd heeft, denk er even aan aub en laat deze kans niet liggen.
Wim & Stefaan
Bij mijn eerste foto had ik een link naar mijn album gezet.
Maar blijkbaar is deze niet opgemerkt
Vandaar nog maar eens een zicht op de testshoot van mijne 17-35. http://bd-shootings.fotopic.net/c1184975.html
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Bij mijn eerste foto had ik een link naar mijn album gezet.
Maar blijkbaar is deze niet opgemerkt
Vandaar nog maar eens een zicht op de testshoot van mijne 17-35. http://bd-shootings.fotopic.net/c1184975.html
nu dus wel knappe serie, moet er mij ook eens dringend aanzetten
Knap Eefke, maar ik zie er geen van in de kerk... dutje gaan doen in een biechtstoel? Die van de grot vind ik heel mooi...
En ik kan stilaan geen panorama's van Dinant meer zièn
Knap Eefke, maar ik zie er geen van in de kerk... dutje gaan doen in een biechtstoel? Die van de grot vind ik heel mooi...
En ik kan stilaan geen panorama's van Dinant meer zièn
Ik zal u absolutie moeten vragen, padre:
In de kerk heb ik idd een uurtje vrijaf genomen en meer met andere BD'ers lopen tetteren dan fotookes te nemen. (Dat was ook plezant. )
Verder waren de weinige die ik had van in de kerk niet zo spectaculair: witbalans niet ideaal, en zo van die rare spookachtige BD-ers door de langere sluitertijden, je kent dat wel.
Comment