Ja, fotograferen met slechts één goede arm betekent inleveren aan kwaliteit .
Betekent vlugger afdrukken en minder prutsen aan instellingen ...
Nu, ik hoop van mijn 60 fotokes toch zo'n 40-tal over te houden . Vaak bewegingsonscherpte door onstabiele houding , maar ja, dat wist ik.
Enfin, een grote merçie aan allen die er bij waren. Dit heeft me een pak energie opgebracht waar ik U moet tegen zeggen. Dit doet een mens leven, opbloeien ...
Allemaal blijde en gelukkige gezichten. Geluk, plezier en leute zitten soms toch in heel eenvoudige dingen. Thx folks !
Ik heb de nacht-opname met visoog niet willen bewerken, vond het iets hebben dat het water zo gevangen zit en niet kan wegvloeien !
Dezen heeft het precies toch ook niet zo gemakkelijk aan zijn ogen te zien !
Van dees dingen stonden er honderden, maar allen even mooi, raar
PS. dit is een truk om toch 4 fotokes te kunnen posten
Betekent vlugger afdrukken en minder prutsen aan instellingen ...
Nu, ik hoop van mijn 60 fotokes toch zo'n 40-tal over te houden . Vaak bewegingsonscherpte door onstabiele houding , maar ja, dat wist ik.
Enfin, een grote merçie aan allen die er bij waren. Dit heeft me een pak energie opgebracht waar ik U moet tegen zeggen. Dit doet een mens leven, opbloeien ...
Allemaal blijde en gelukkige gezichten. Geluk, plezier en leute zitten soms toch in heel eenvoudige dingen. Thx folks !
Ik heb de nacht-opname met visoog niet willen bewerken, vond het iets hebben dat het water zo gevangen zit en niet kan wegvloeien !
Dezen heeft het precies toch ook niet zo gemakkelijk aan zijn ogen te zien !
Van dees dingen stonden er honderden, maar allen even mooi, raar
PS. dit is een truk om toch 4 fotokes te kunnen posten
Comment