Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tsja, daar denk ik anders over. De tweede vind ik toch echt wel nog een streetshot: oud dametje... denkend aan de tijd dat ze zelf nog kant droeg.. De eerste komt inderdaad wat grijs over. Het lijkt nog heeeeel vroeg in de ochtend. Of was dat zo?
Volgens mij was dit al in de middag en op dat moment was hij geloof ik (alweer) flink aan het bier
Leuke serie met een voorkeur voor de 1e dus hoewel dat dametje en dat jongetje me ook wel aanspreken. De omzetting van de 3e vind ik echter ook niet zo geslaagd. Wat schrok dat arme kind trouwens toen al die lenzen op hem gericht werden terwijl hij een foto probeerde te maken van zijn familie
Die tweede is zeker geen mis-en-scène, denk dat we met velen dit dametje aan het fotograferen waren. Ik heb ze er jammergenoeg niet zo goed opgekregen..
Een en twee lijken me een beetje 'mis en scène', tweede daar tegen over vind ik mooi, leuk dametje
Alleen die eerste een heel klein beetje maar hoor.
Hij kon toch beter onder die foto "getrokken" worden en hij was zo vriendelijk om een beetje terug te "waggelen".
De tweede zeker niet want deze lieve oude dame had er geen flauw benul van dat ze onder vuur werd genomen.
Bij de derde wist die jonge aankomende erosian niet dat hij overvallen werd door soortgenoten. De familieleden rondom vonden het wel een leuke bedoening.
Jammer dat we van deze mensen geen mail adres hebben, van mij zouden ze er drie foto's op een rij krijgen.
Comment