Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD-Roofvogels:Sfeerbeelden
Collapse
X
-
-
Re: SD-Roofvogels:Sfeerbeelden
Yep Dolly, het was leuk om jou en Roland nog eens terug te zien
Mooie sfeerbeelden
Bij die eerste foto : indrukwekkend het behoorlijk luide en repeterende geklik van de vele fototoestellen, iedere keer als de uiltjes hun vlucht deden... Zo klinkt het waarschijnlijk ook in de perszaal van het Witte Huis als de 'grote baas' zijn neus snuit, of een dwaas gezicht trekt. Ik vond dat frappant...
Groetjes, Kariboe
P.S. Mooi tweede beeld door het zachte tegenlicht. Knappe plaat* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
-
Die tweede zeker de beste Dolly.
De andere twee vind ik ook leuk, zeker vanwege enkele gezichten bij weliswaar niet gekende nick names.
Wat me wel opvalt, als ik het uiteraard juist heb, is dat Kariboe niet meer op de grond moet gaan liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk berichtDie tweede zeker de beste Dolly.
De andere twee vind ik ook leuk, zeker vanwege enkele gezichten bij weliswaar niet gekende nick names.
Wat me wel opvalt, als ik het uiteraard juist heb, is dat Kariboe niet meer op de grond moet gaan liggen.
Last edited by linda16093; 9 oktober 2006, 17:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk berichtVandaag is mijn limiet echter al bereikt
Mooie sfeerbeelden Dolly!
MVG,
Comment
-
-
Linda,
Echt spijt dat we er niet bij konden zijn. Zo te zien is je tweede SD zeker even goed verlopen als je eerste.
Die Kariboe is nen tt kerel en is in zijn sas op grondniveau.
Ben benieuwd wanneer hij foto's gaat plaatsen van een mol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht
Leuk nog eens iets van je te horen Dolly.
Bij die tweede hebt ge het licht,dat door de vleugels schijnt, mooi weten vast te leggen.
Knap
Bij de eerste en laatste foto is het leuk om een paar bekenden terug te zien.Groetjes
----JO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk berichtWat me wel opvalt, als ik het uiteraard juist heb, is dat Kariboe niet meer op de grond moet gaan liggen.Oorspronkelijk geplaatst door linda16093mis hij kan het niet latenOorspronkelijk geplaatst door beauceronDie Kariboe is nen tt kerel en is in zijn sas op grondniveau.
Ben benieuwd wanneer hij foto's gaat plaatsen van een mol.Oorspronkelijk geplaatst door jo99841Voor zijne lievelingsvogel gaat hij altijd plat.
Ik koop enkele maanden terug speciaal zo'n hoekzoeker om niet meer plat te moeten gaan tijdens een volgende "roofvogelshoot", worden mijn knieën daar nu wel niet moe van... Dus maar weer in de vertrouwde houding...
Ik zou wel vragen aan Steve of hij die "tafelpootpaaltjes" in 't vervolg niet zo'n 50 cm langer kan maken - ik ben zowat geradbraakt en zo stijf als 'n plank...
Zottekes !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Knappe sfeerbeeldjes Dolly!
Het was een zeer leuke shoot! Soms was het inderdaad wel grappig om eens rond te kijken en al de fotografen in een zo fotogeniek mogelijke houding te zien liggen.
Comment
-
Leuke beelden Dolly
Het was mijn kleine broertje zijn eerste shoot en heeft erg genoten en ook veel geleerd
Ook mijn en zijn dank aan Steve, Wendy en natuurlijk Linda
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tonto Bekijk berichtLeuke beelden Dolly
Het was mijn kleine broertje zijn eerste shoot en heeft erg genoten en ook veel geleerd
Ook mijn en zijn dank aan Steve, Wendy en natuurlijk Linda
Comment
Comment