Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Parijs??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD Parijs??

Als ge nie gaat tussen 21 juli en 15augustus mag je al enen reserveren. Indien het weekend dat doorgaat past voor vriendin 2x
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Comment

en ik ben ook geïnteresseerd, is altijd plezanter in groep, hopelijk past de datum
      groeten linda

Comment

ik ben ook geïnteresseerd, is altijd wel leuk.
        Ik wacht alvast op de datum.
        Canon EOS 5D met 3KG glas
        https://reisforum.net

Comment

vergeet de gids niet

sugar
          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Ooit eens in Hotel Français gezeten, Rue du Faubourg, vlakbij Gare de l'Est op 400 meter van Gard du Nord (waar de Thalys aankomt). De kamers waren proper, maar de badkamer een beetje klein.

Ik raad u wel aan geen eten te laten liggen op de kamer. Toen ik de portier vroeg om de kamer extra grondig te kuisen omdat er een legertje mieren op de snoep zat die mijn vriendin had laten rondslingeren was zijn reactie: "Oh nee, een open zakje snoep!".

De buurt is ook niet de meest aangename, maar je kan zo de metro in, of een taxi nemen, die prijzen vallen ook me.

Het voordeel was dan wel weer de prijs, ongeveer 40 euro per persoon. Een andere optie is zoeken naar bonnen in de Flair. Tweede keer in een veel duurder hotel gezeten maar door die bon viel dat wel mee. En dan nog was de buurt niet optimaal ... geef mij maar Londen

Cedric

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc
              Ik raad u wel aan geen eten te laten liggen op de kamer. Toen ik de portier vroeg om de kamer extra grondig te kuisen omdat er een legertje mieren op de snoep zat die mijn vriendin had laten rondslingeren was zijn reactie: "Oh nee, een open zakje snoep!".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
                Franse "humor"

Comment

Ah, merci.

Comment

Bon via de site van thalys geen tickets meer beschikbaar à € 10 maar wel via Neckerman
                    Had vernomen van de NMBS dat alle tickets waren opgekocht door de reisagentschappen op 1 juni tussen middernacht en 5 uur.
                    Ben in contact met neckerman (ken daar iemand en heb gevraagd hoevel plaatsen er nog vrij zijn voor vertrek bv 18 of 19 augustus, ik word teruggebeld.
                    Men kan boeken met of zonder hotel.

Heb intussen via een promotieboekje ook een hotelaanbieding gevonden à 33 € per persoon ontbijt inbegrepen op basis van een tweepersoonskamer, ter verhogen met 10 € per boeking. Of er nog plaats is weet ik niet, maar luister eerst eens bij Neckerman.

Ik hou jullie verder op de hoogte.

Zal misschien toch nog lukken.

zodra ik teruggebeld word bericht ik verder.
                    @ sugar ik hoop dat je vrij bent dat weekend?
                    groeten Linda

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
                      Bon via de site van thalys geen tickets meer beschikbaar à € 10 maar wel via Neckerman
                      Had vernomen van de NMBS dat alle tickets waren opgekocht door de reisagentschappen op 1 juni tussen middernacht en 5 uur.
                      Ben in contact met neckerman (ken daar iemand en heb gevraagd hoevel plaatsen er nog vrij zijn voor vertrek bv 18 of 19 augustus, ik word teruggebeld.
                      Men kan boeken met of zonder hotel.

Heb intussen via een promotieboekje ook een hotelaanbieding gevonden à 33 € per persoon ontbijt inbegrepen op basis van een tweepersoonskamer, ter verhogen met 10 € per boeking. Of er nog plaats is weet ik niet, maar luister eerst eens bij Neckerman.

Ik hou jullie verder op de hoogte.

Zal misschien toch nog lukken.

zodra ik teruggebeld word bericht ik verder.
                      @ sugar ik hoop dat je vrij bent dat weekend?
                      groeten Linda
                      Ik start een nieuwe topic voor wie mee wil

Comment

Working...
                      X