Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VZW SD Leuven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: VZW SD Leuven

Prachtige foto's Nat !

hesy.be
    BD0319BE

Comment

Amaai - jullie doen mij bozen zulle !
      Het is een traag album inderdaad, want dat draait hier thuis. En telenet upload is de traagste van het land he....
      Shooting days verdrinkt op dit ogenblik in de threads over leuven.
      Wees gerust, ik heb alle threads zeker bekeken, maar nog niet alle albums. Dat komt er ooit wel van. Ik heb al heel mooie dingen gezien.
      Op een paar nicks nu eindelijk een gezicht kunnen plakken, maar ik ben vreselijk in het onthouden van gezichten en namen
      Bedankt aan de organizatoren voor deze organizatie. Mijn excuses voor het te laat komen (slechts 5 minuten, maar de stipheid is legendarisch...). Bedankt aan alle mensen voor de babbel. Gewoonweg.. bedankt !!
      natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thor
        Heel fraaie platen zitten in dit album (dat ik nu voor de ½ gezien heb.. server traag?) Vanavond verder zien, ik ben benieuwd!
        Ik heb nu wel de hele serie doorgezien, amaai! Apart menneke die Nat! HAHA! Bedankt voor het lachen en de mooie foto's! Tot ziens,
        Groets, Gerhard
        Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Mooie foto's met met je befaamde birdview techniek.

Het was leuk (en plezant) je te leren kennen Nat.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Mooi album ! Als het event ooit eens wat dichter bij de kust is, probeer ik ook van de partij te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door birdseye
              Mooi album ! Als het event ooit eens wat dichter bij de kust is, probeer ik ook van de partij te zijn.

looooool

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Nat, prachtig hoor, af en toe keken we wel eens raar op toen we je monopod in de hoogte zagen gaan maar tjonge, de resultaten mogen er wezen hoor
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                X