Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als Mic niet mag sjoppen, dan leeft ie niet, hè? BD kladderen op zo'n mooie deur! Ik heb dat niet gezien...... Leuke plaatjes, Mic, en een leuke ontmoeting!
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
Toffe reeks Mic.
Al die macro-hunters, ze lagen bij hoopjes langs de weg die dag
't was een leuke dag, maar erg weinig Fanta gezien aan tafel
Neen de tafeldrank was het enige minpuntje van de dag...
Wijn en water??? Alsof ze van Fanta nooit gehoord hadden... Gelukkig heb ik altijd een Fant sixpack in m'n wagen liggen...
In dit geval wel dus ... Dankzij de macrolens die zowel op de Nikon als op de Canon past
Groetjes Marion (die bezig is op foto nr 2 met idd een 70-200 F/4 L)
(jammergenoeg kan ik het resultaat niet laten zien omdat ik geen enkele foto meer heb van de SD door een card- of upload faillure naar mijn PHD )
Da's hard gelag, Marion! Helemaal niks terug te halen? Gelukkig staan hier wel veel albummetjes, maar 'eigen werk' is i.d.d. onvervangbaar, ik leef mee..
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
Ik ga vanavond nog wat proberen maar ik heb weinig hoop ... En de laatste foto's die op mijn kaartje staan? Ik geloof niet dat die personen het zouden waarderen als ik die hier op het forum zou zetten
Comment