Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD roofvogels: Op zoek naar een rechtopstaande Kariboe
eerlijk gezegd, ik denk dat het hem niet zou smaken, je weet maar nooit met diene vogelgriep en ja er moet ook nog iets van vlees aanhangen
de fotoke's weerom
Rol,
Zoals ik bij de laatste reeks van Aquarius zei,
Wat een schitterende foto's heeft deze SD opgebracht
Het was mijn eerste SD, maar hopelijk niet de laatste. Gezellige bende met ieder zijn eigen inbreng, filosofie, mening, noem het maar op.
Maar voor zij die geen andere verplichtingen hadden, pot en pint, etentje, babbeltje zonder enige naijver. Hier en daar wat gedachten, menigsverschillen besproken, maar dan zonder hoge tonen.
Iedereen wat wijzer geworden en dat zou alleen maar kunnen bijdragen tot een beter BD.
In uitgesteld relais :
't Duurde een tijdje voor ik hier aan uit geraakte
En inderdaad, tot nu toe alleen 'liggende Kariboe's' gezien...
En om een beetje 'on topic' te blijven : die tweede vind ik heel speciaal
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
In uitgesteld relais :
't Duurde een tijdje voor ik hier aan uit geraakte
En inderdaad, tot nu toe alleen 'liggende Kariboe's' gezien...
En om een beetje 'on topic' te blijven : die tweede vind ik heel speciaal
Greetz, Kariboe
En 't is straf, 'k heb er van jou verschillende, maar allemaal in een "Playboy" versie, liggend dus
Uiteraard zonder enige voorkennis en bijbedoeling , nee grapje hoor
Comment