Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wat jammer dat ik dit nu gemist heb zeg.
Ik wil al heel lang, zo graag, naar deze lokatie gaan.
Stom dat ik nu dus ziek gevallen ben, waardoor ik nu al even niet meer gekeken heb naar deze topic "Shooting Days".
Jou filmpje heeft me nu nog meer waterachtig gemaakt.
Dus moesten er mensen uit mijn regio ook eens van plan zijn om hier naartoe te trekken, maar miss. als het wat minder fris is, hoor ik het heel graag en probeer ik zeker mee te gaan. Ook al is het maar voor een uurtje of 5.
Leon, Cor en Jan, hoelang hebben jullie errond gelopen?
Wat vonden jullie er zelf van?
Leon, Cor en Jan, hoelang hebben jullie errond gelopen?
Wat vonden jullie er zelf van?
Als je vlot bent mag je gerust op 4 uurtjes tellen.
Het is inderdaad een droomlokatie.Voor mij vooral de kelder en de kerk met glasramen.
Als ik het filmpje achteraf bekeek had ik precies het gevoel van een onderzoek
te doen voor Cousteau in een gezonken schip.(film is oorspronkelijk in DV kwaliteit , maar voor het net gekomprimeert t'is om een idee te krijgen)
Maar doe deze shoots in beperkte selecte groepjes , en breng jezelf niet in gevaar.
Comment