Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Lagoon - Malta

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blue Lagoon - Malta

Hey,

dit is mijn allereerste post hier, dit zijn foto's van de Blue Lagoon op Malta.
    Deze zijn met een gewone point and shoot digitale camera gemaakt (Casio Exilim Z750).
    Ik maak voorlopig nog foto's met dergelijk toestel tot ik mij klaar voel voor een DSLR en wat meer ben teweten gekomen over fotografie en beeldbewerking

Alle commentaar welkom. Dit zijn gewoon de foto's zoals ze uit de camera zijn gekomen, geen bewerking daar ik nog niet weet hoe dat allemaal werkt....een echte beginner dus

Last edited by Sofie M; 6 januari 2006, 11:57.

Re: Blue Lagoon - Malta

Altijd mooie kleuren zo'n foto's
    Bij de eerste is het wat jammer van de harde schaduw in de holte, en bij de tweede zat de zon wat verkeerd waardoor de rotsen in de schaduw lagen. Maar anders prima voor mij !

Comment

Hoi Sofie

Als eerste wil ik u van harte welkom heten bij Belgium Digital

U had uw eerste posting in "Beginners" gezet. Op zich niets mis mee natuurlijk maar als u daar meerdere foto's plaatst, dan moeten deze hetzelfde hoofdonderwerp tonen. Bijvoorbeeld een gebouw vanuit verschillende standpunten of een vaas met verschillende belichtingen.

Ze moeten dus aan elkaar gerelateerd zijn. Dit is in deze posting niet het geval , vandaar dat ik de posting verplaatst heb.

Ik raad u aan de diverse "gebruik van dit forum" topics eens door te lezen , welke bovenaan elk subforum staan. Hier staan de spelregels voor het betreffende forum in omschreven.

Tevens is de eerste foto groter dan toegestaan. Een foto mag maximaal 900*900 pixels en 200kb zijn , en uw foto is 253 kb. Deze is dan ook verwijderd. U kunt echter nadat u de foto aangepast heeft , deze door middel van de Edit knop weer in uw posting plaatsen.

m.v.g. Hans(ke)
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oeps, sorry!

Ik heb meteen de foto aangepast en hem kleiner gemaakt van bestandsgrootte.

Ik dacht dat het voldoende was als de foto's op dezelfe plek genomen waren, de Blue Lagoon dus , maar maakt niet uit, dan weet ik het voor volgende keer

Is het beter als ik nu één van deze foto's op het beginnersforum plaats? Ik zou er graag wat feedback op krijgen...

Groetjes,
        Sofie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sofie M
          Is het beter als ik nu één van deze foto's op het beginnersforum plaats? Ik zou er graag wat feedback op krijgen...

Groetjes,
          Sofie
          En dat mag ook weer niet Men mag niet dezelfde foto's in verschillende subforums tonen. Zou eerst eens de F.A.Q en de diverse sticky's even doornemen , dan weet u wat wel en niet toegstaan is bij BD

1. De F.A.Q

2. Gebruik van dit forum ( Beginners )
          Last edited by Hanske; 6 januari 2006, 12:54.
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
          X