Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind de tweede qua compositie beter. Bij de eerste is de boomstam IMO te veel aanwezig. Als je de eerste genomen had vanaf net onder het centrum van de boomstam (leg je hand maar over het onderste gedeelte), dan wordt 'ie sterker.
Het is wel erg leuk om 'm ook van de lente en de zomer te maken en dan als vierluik ophangen.
Voor mij ook de tweede Vicky en voor mij mogen de wandelaars er gerust op staan, hoort er gewoon bij in zo'n omgeving.
Als ze nu maar niet die stammen weghalen want dan heb je een probleem met je lente- en zomerfoto's.
Hier valt niet veel over te zeggen. No1 vind ik helemaal top. Goed gezien.
Vaak vult een wandelaar het plaatje maar in dit geval zijn het er voor mij te veel. Volgens mij heb ik al eerder een plaatje van jou gezien met een wandelaar die het beeld helemaal af maakte. Ook in een bos. Of was dat van iemand anders?
@ MadMax : dat kan goed zijn want als er mensen in de buurt zijn dan wacht ik gewoonlijk tot ze op de juiste plaats in de foto zijn gewandeld om dan af te drukken
Comment