Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tranquility
Collapse
X
-
Tranquility
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: Tranquility
Mooie reeks,en al hebben ze alle drie een mooie compo en belichting,qua smaak krijgt nr 1 toch de voorkeur van mij.
Groetjes JLM
-
Ik hou veel van dit soort foto's.
Nummer 1 springt er ook voor mij uit
Comment
-
' k Heb het al vaker gezien, maar ga het hier nu maar eens zeggen ... die langere sluitertijden bij dat snelstromend water geven mij altijd het gevoel dat er MELK door die (waarschijnlijk) frisse riviertjes stroomt. Ik vind dat dus niet mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jr52' k Heb het al vaker gezien, maar ga het hier nu maar eens zeggen ... die langere sluitertijden bij dat snelstromend water geven mij altijd het gevoel dat er MELK door die (waarschijnlijk) frisse riviertjes stroomt. Ik vind dat dus niet mooi.
Het zijn eigenlijk de duizende kleine blaasjes die het doen lijken alsof er een gordijn over het water ligt.
Trouwens een foto van een beek met lange sluitertijd zonder die blaasjes is echt niet om aan te zien.
Efin zo zie je maar dat iedereen een eigen smaak heeft ( gelukkig maar he !! ).
Ik? Ik kan er niet genoeg van krijgenMijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
-
Comment
-
This is my cup of tea. Heel mooi!Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog
Comment
-
Bedankt iedereen voor de reacties.
This is my cup of tea.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Moet eerlijk zijn dat dit soort foto's met langere sluitertijd mij altijd kan bekoren. Dus Helen: 3 x schot in de roos met een voorkeur voor nr 2 en 3. Omdat de compo mooi is en de knappe kleurcontrasten vanwege de groene begroeiing.
(zou je de exif kunnen laten weten aub)[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patrickLMoet eerlijk zijn dat dit soort foto's met langere sluitertijd mij altijd kan bekoren. Dus Helen: 3 x schot in de roos met een voorkeur voor nr 2 en 3. Omdat de compo mooi is en de knappe kleurcontrasten vanwege de groene begroeiing.
(zou je de exif kunnen laten weten aub)
En Yep... i.v.m. de vraag !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Lange sluitertijden werken voor mij. Nr 1 heeft dynamiek, nr 3 een fraaie dieptewerking
Comment
-
hoi!
Bedankt Patrick, Kariboe en Marc.
Ik heb de exif info opgezocht.
FOTO 1: 100 ISO. f18. -1,1/3. 1".
FOTO 2: 100 ISO. f14. -1,1/3. 3"2.
FOTO 3: 100 ISO. f14. -1,1/3. 4".Last edited by Helen; 4 januari 2006, 18:58.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
Comment