Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Paaltjes aan de horizon had ik op de gulden snede geplaatst, krijg je automatisch de rij aan de linkerkant er bij. De paaltjes aan de horizon worden dan je rust punt in de foto, maar ... ook zo is 'ie mooi!
Ik zou zelf de rij paaltjes aan de linkerkant er ook bij trekken
Hartelijk bedankt voor jullie pos. comm.... indd hadden die paaltjes links er beter tot in de hoek opgestaan. In feite had ik dat moeten weten maar op het moment van afdrukken dacht ik er gewoon niet aan.
Theorie & praktijk liggen soms mijlenver van elkaar en daarom is BD zo boeiend ... elke dag rondneuzen, vergelijken en leren en hopelijk komt (voor mij althans) op een wonderbare dag het moment dat ik alle opgedane kennis "automatisch" in de praktijk kan omzetten, zonder veel nadenken.
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment