Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jammer dat je die paar wazige takken dwars door het beeld hebt bij de eerste, anders best een leuk "doorkijkje".
Denk dat je de witbalans in de tweede plaat niet juist had staan want hij is wel wat erg naar de blauwe kant gegaan, scrol maar eens alledrie deze foto's over je scherm. Ik weet sneeuw is erg moeilijk juist te krijgen en dat is voor mij een reden om sneeuwfoto's altijd in RAW te maken zodat ik achteraf wat meer correctiemogelijkheden heb.
Ben wel nog druk doende het verwerken van RAW-foto's onder de knie te krijgen.
Ik vind da nu es echt de sfeer van de winter overbrengen sé
Mss nog lichtjes of een vuurtje bij het landschap om nog een contrast tss warmte en helse koude te brengen??
In ieder geval goed gedaan weeral ejj!;p
Sony N2 : CCD sensor 1/1,7"- 10,3 Mpix-3x optical Zoom - 6 x Digital Zoom-ISO 1600- f/2.8-8W - f/5.4-16T Snelheid: 1/8 tot 1/2000 s automatisch, 1" tot 1/2000geprogrammeerd auto, 30" tot 1/1000 s handmatig
Comment