Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zuid-Engeland [Deel I]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zuid-Engeland [Deel I]

Oorspronkelijk geplaatst door Joop Snijder
    Is het wel toegestaan om de foto te vervangen? Ik zit te zoeken bij de FAQ's maar ik kan het niet vinden, zal er wel overheen lezen. De meer contrastrijke versie staat hier: http://joopsnijder.fotopic.net/p22595215.html
    Vervangen? Geen probleem, gewoon even via 'aanpassen' en de link wijzigen. Wel even laten weten waarom je de aanpassing hebt gedaan

De contrastrijke versie is wel heel stevig gesatureerd, maar vind hem wel te pruimen
    Groeten,
    Ludo

Comment

Hele mooie foto's; de kadertjes errond vind ik ook wel passend.

Groeten,
      Jeroen
      http://www.jvermeulen.be

Comment

Ik ben een grote fan van nummer 3,
        De keuze van een tragere sluitertijd te nemen vindt ik super!
        www.pbase.com/sterks
        Groetjes Steven

Comment

Welkom, Joop en als ik kijk naar je foto's zowel hier als in je album , hebben we er zo te zien meteen een sterke fotograaf bij.

De laatste hier is volgens mij de meest geslaagde, vooral door de lange sluitertijd, maar ook door het mooie licht en tevens door de huisjes op de achtergrond die het dieptegevoel nog versterken.

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
            Welkom, Joop en als ik kijk naar je foto's zowel hier als in je album , hebben we er zo te zien meteen een sterke fotograaf bij.

De laatste hier is volgens mij de meest geslaagde, vooral door de lange sluitertijd, maar ook door het mooie licht en tevens door de huisjes op de achtergrond die het dieptegevoel nog versterken.

seppuku.

Dank je seppuku, dat is een mooi compliment!
            Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
            Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
            Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

Comment

<slik>

no 2 en 3 voor mij. WOW! no3 nog meer zelfs
              Die sluitertijden he <grijns>

Complimenten voor de mooie reeks
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Knappe reeks
                Daar willen we idd meer van zien ...

De contrastrijkere versie van de eerste (in de link) vind ik iets te overdreven qua kleuren, dus toch maar de eerste versie.

PS : je kan idd foto's vervangen in een topic maar dat is niet aangewezen als er al commentaren gegeven zijn, want dan hebben die commentaren betrekking op iets dat niet meer te zien is en dan wordt het soms moeilijk om een topic te kunnen volgen. Maar zoals moderator Hellcat aangaf, je kan wel een nieuwe topic starten (let wel op : per forum max. 1 topic per dag ...) ofwel zoals je nu gedaan hebt, een link toevoegen naar een bijkomende foto.
                Welkom op het forum trouwens
                Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Bedankt voor de reacties. Ik dacht dat het al niet zo handig was om de foto te vervangen, maar ieder forum heeft weer zijn eigen omgangsregels.

Comment

Zijn zeker 3 mooie platen, je andere serie ook trouwens.
                    Vraag me alleen bij foto 3 (waterval) af hoe je dat blauwe stukje in de lucht hebt gekregen. Je zou toch denken dat het wit uitgebeten zou zijn, aangezien je op de voorgrond belicht hebt. Sporen van een gradatie filter zie ik niet. Dat kan betekenen dat je meerdere belichtingen hebt samengevoegd, op een geweldige manier een filter hebt gebruikt of het stukje blauw hebt ingekleurd. Oh en laatste mogelijkheid, dat ik uit mn nek klets (zeer waarschijnlijk ) en het contrastverschil niet zo hoog was.
                    Last edited by kreefie; 6 januari 2006, 12:58.

Comment

Mooie reeks, heel sfeervol en alles zeggend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kreefie
                        Zijn zeker 3 mooie platen, je andere serie ook trouwens.
                        Vraag me alleen bij foto 3 (waterval) af hoe je dat blauwe stukje in de lucht hebt gekregen. Je zou toch denken dat het wit uitgebeten zou zijn, aangezien je op de voorgrond belicht hebt. Sporen van een gradatie filter zie ik niet. Dat kan betekenen dat je meerdere belichtingen hebt samengevoegd, op een geweldige manier een filter hebt gebruikt of het stukje blauw hebt ingekleurd. Oh en laatste mogelijkheid, dat ik uit mn nek klets (zeer waarschijnlijk ) en het contrastverschil niet zo hoog was.
                        Tussen alle gokjes zit vast ook de goede Al je verschillende technieken gebruik ik vaak. Ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten hier. Ik denk dat ik twee belichtingen heb samengevoegd. Een gradatie filter heb ik niet gebruikt. Wel een ND filter om de sluitertijd langer te krijgen, maar daar hef je geen contrastverschillen mee op.

Comment

Working...
                        X