Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
das straf, ben ook vandaag gaan foto's nemen in Lillo, heb je geen jongen zien lopen met een lichtblauwe jas samen met een oudere man (mijn grootvader)? voor het geval je die mensen gezien hebt: dat was ik dus met onze vava
ik heb foto's genomen van de koeltorens in doel, van die boten in de "zeehaven" en van die windmolen daar aan de oprit van de autostrade, ik zal der morgen wel enkele posten
Wat je foto's betreft die zijn prima!
PS: gezellig dorpje he Lillo, zo vind je der niet veel meer in België, maar het was er wel spookachtig vandaag.
De eerste spingt er toch met kop en schouders boven uit. Tweede iets minder en derde voer voor de prullenbak (los van de rest zal die wel zo slecht niet zijn, maar in vergelijking met de kwaliteit van de eerste uit de reeks, zou ik die niet meer posten).
@Steven, blauwe jas ? Ik zou je eerder moeten vragen of jij geen rare figuur onderaan die boten hebt gezien die per se een foto wou maken en de juiste hoek zocht ?
@Sepp: T, ik heb de eerste niet voor niets eerst geplaatst. Zoooo slecht vind ik die laatste ook weer niet, maar toegegeven het was een poging om van niets, iets te maken. (Ik had nog 1 foto op mijn rolletje staan en die moest op :-)
Comment