Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik moet toegeven, dit is toch knap gedaan, het is niet zo evident de zon toch nog als dusdanig af te beelden met het overige van het beeld niet volledig zwart
Shooting Mode
Program AE
Tv( Shutter Speed )
1/400
Av( Aperture Value )
10.0
Metering Mode
Evaluative Metering
Exposure Compensation
+2/3
ISO Speed
200
Lens
24.0 - 70.0 mm
Focal Length
24.0 mm
Image Size
3504x2336
Image Quality
RAW
Flash
Off
White Balance Mode
Auto
AF Mode
One-Shot AF
Parameters Settings
Tone Curve Standard
Sharpness 0
Contrast 0
Color Matrix
1Standard
Color Space sRGB
Color saturation Standard
Color tone 0
Noise Reduction
Off
Ochtendzon rond 08.30h, gaf wel een speciaal effect.
Ik vind em geslaagd. Even de EXIF kopieren voor een dezer als richtlijn.
Ben zelf werkzaam op Indaver Kallo en heb dikwijls spijt (smorgens 7u30 en savonds 16u00) dat ik mijn toestel niet bijheb. Ik ben een beetje bang het in de auto te laten of op bureau te laten liggen u never know.
De combinatie van de natuurelementen en de industrie daar geven dikwijls heel leuke combinaties. Ik probeer een van de volgende weken toestemming te krijgen om foto's te nemen vanop de ovens waar je een mooi overzicht hebt op de streek en dan heb ik em smorgens en savonds ook bij de hand, alleen zien dat ze me daar niet overhoop rijden want soms is de hoek vanwaaruit niet altijd ideaal.
TIP: Kallo heeft ook een fort ten midden van de industriezone!
Via Expressweg afrit richting Rotterdam, na de eerste tunnel eerste afrit naar boven en daar steeds rechtuit blijven rijden (via rond punt) en aan het einde linksaf, in de volgende bocht neem je het weggetje en daar op het einde kom je aan het fort. En afgelegen plekje waar we al eens een pint gaan drinken. Er is daar oook een uitkijktoren.
Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
BE-Wommelgem
.: 20D & D700 :.
TIP: Kallo heeft ook een fort ten midden van de industriezone!
Via Expressweg afrit richting Rotterdam, na de eerste tunnel eerste afrit naar boven en daar steeds rechtuit blijven rijden (via rond punt) en aan het einde linksaf, in de volgende bocht neem je het weggetje en daar op het einde kom je aan het fort. En afgelegen plekje waar we al eens een pint gaan drinken. Er is daar oook een uitkijktoren.
Euh, gaat dit over het fort van Kallo, of dat van Liefkenshoek ?
Comment