Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's in de mist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's in de mist

    Mijn eerste post hier op het forum. Hopelijk gaat alles dus goed
    Deze foto's heb ik gister ochtend gemaakt in de mist. Ik heb mn digitale camera nog maar een tijdje en ben er nog helemaal niet in thuis


    Foto 1)
    Camera Model: Konica Minolta G530
    Lens: 5.6 - 16.8 mm, F 4. 9
    Sluitertijd:1/160
    Diafragma: ??
    ISO: auto
    flits: uit

    Foto 2
    Camera Model: Konica Minolta G530
    Lens: 5.6 - 16.8 mm , F4.9
    Sluitertijd: 1/40
    Diafragma: ??
    ISO: auto
    flits: uit

    Alle tips zijn welkom

  • #2
    Re: Foto's in de mist

    Als je de foto's hier zo klein post is het erg moeilijk ze te beoordelen. De eerste foto mist een klein beetje scherpte en vooral de anders zo mooie reflecties in de waterdruppeljes. Je gebruikt toch een statief hé? De foto zelf is wel ok Zeer eenvoudig maar knap.

    De tweede heeft al scherpere druppels maar ze is iets te druk naar mijn smaak. Misschien had je beter gefocust op enkel dat onderste takje en dat dan haarscherp in beeld gebracht.
    Later op de dag had je ook wat meer licht was en ware er mogelijke mooiere reflecties in de waterdruppeltjes.

    Groetjes,
    Philip
    Canon eos 600D : Canon EF-S 10-22mm f 3.5-4.5 USM : Canon EF 24-70mm f 4 L IS USM : Canon EF 70-200mm f 4 L

    Comment


    • #3
      Re: Foto's in de mist

      Hoi Brenda

      Welkom bij Belgiumdigital

      Helaas gaat het niet helemaal goed met je eerste posting
      In "Beginners" mogen meerdere foto's geplaatst worden , echter moeten deze foto's aan elkaar gerelateerd zijn en hetzelfde hoofdonderwerp tonen.
      Dit zijn echter 2 totaal verschillende foto's.
      Ik verplaats dan ook dit topic naar "Natuur en Landschappen"

      Als ik je een tip mag geven :

      In elk subforum is er een posting genaamd : "Gebruik van dit forum".
      Hier staat in omschreven aan welke voorwaarden een posting in dat betreffende forum moet voldoen. Lees ze eens rustig door
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: Foto's in de mist

        Oeps...sorry Ik dacht twee foto's in de mist
        Ik moet nog even een andere uploadsite zoeken, waar ze nu vandaan komen zet ze standaard op dit formaat namelijk...

        @philipd: van die tweede had dat achterste takje wel weggekund ja nu ik er eens naar kijk. Ik heb een statief, maar die had ik thuis gelaten, omdat ik niet veel tijd had om onderweg foto's te maken (er stonden wat paarden te verhongeren ) vandaar ook niet later op de dag, ik wilde nog een keer gaan, maar mn voeten waren bevroren
        Bedankt voor de tip!! Volgende keer dus minder veel in beeld

        Comment


        • #5
          Re: Foto's in de mist

          Oorspronkelijk geplaatst door Brenda
          Ik moet nog even een andere uploadsite zoeken, waar ze nu vandaan komen zet ze standaard op dit formaat namelijk...
          Probeer www.imageshack.us of www.tinypic.com , werkt heel gemakkelijk, en het is gratis .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment

          Working...
          X