Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En toch zal je bij beroemde fotografen zulke fotos aantreffen. Als ik nu precies kon zeggen wat die extra hebben dan maakte ik die fotos ook. Blijven proberen.
Sorry Andrez, maar het is ook niet mijn ding. Om eerlijk te zijn, dit beeld doet zelfs een beetje pijn aan de ogen
Als het echt je bedoeling was om zo'n beeld te maken, dan zou ik er minstens voor zorgen dat toch iets scherp in beeld komt.
VG
Miek.
Ai! Had er iets bij van een beeld vlak voor het flauwvallen. Dat statige grijs aan de ene kant en aan de andere kant die warme kleuren.
Zag thuis pas dat ie bewogen was en had 'm natuurlijk liever (deels) scherp gehad, maar dacht dat ie zo ook wel iets had. Een gok en soms gok je mis, that's life.
Nee.
Volledig onscherp, geen echt onderwerp, geen aandachtspunt voor de ogen.
In de huidige context is het concept beweging niet geschikt :
Het was veel beter geweest om een stilstaande foto te nemen van de bomenlaan (en bij voorkeur perfect in het midden, zodat je de dynamische werking van de dieptelijnen krijgt (bomen, straat, berm,...) mét een grote DOF (kleine opening - grote scherptediepte)
Deze mag naar de prullemand...
Xcalibur
## D70 + AF-S Nikkor DX 18-70mm f/3.5-4.5 G ED + Nikkor 50mm f/1.8 + Sigma 70-200mm f/2.8 HSM + Sigma 28-70 f/2.8 + <op zoek naar een flitser> ##
Comment