Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Je zult er ééntje moeten weghalen, zie de forumregels, anders gaan de mods ingrijpen
Onderdeelregels;
- Maximaal 1 topic per dag
- Maximaal 3 foto`s per topic
Je zult er ééntje moeten weghalen, zie de forumregels, anders gaan de mods ingrijpen
Onderdeelregels;
Net 1 weggedaan .... sorry wist ik niet ...
Daarom dat mijn vorige post plots weg was ...
Er stonden er origineel 4 ... nu nog 3 ... mag toch he ?
Nope...
drie insecten / verschillende standpunten/belichting enz.
of
drie panorama's / verschillende standpunten/belichting enz.
of
drie kinderen / verschillende standpunten/belichting enz.
maar look at the bright side. Je kan 3 keer posten
welkom facehugger,
eerst en vooral: mooie fotookes ... maar toch eventjes oppassen, want straks worden de mods wakker en dan ...
toch even lezen:
Oorspronkelijk geplaatst door Onderdeelregels
Let op: Deze foto's moeten gerelateerd zijn aan elkaar en hetzelfde hoofdonderwerp tonen. Niet een dagje dierentuin met een aap, een wasbeer en een naakte molrat. Wel alleen die naakte molrat met bijvoorbeeld verschillende standpunten of belichtingen. Bij afwijking hiervan gaat de posting op slot met verwijzing naar deze uitleg.
- De foto's moeten zichtbaar zijn
Linkjes zijn niet toegestaan. Lees hier meer over het plaatsen van een foto.
- De foto mag aan geen enkele zijde groter zijn dan 900 pixels kader inbegrepen en moet kleiner zijn dan 200 kB of 204.800 Bytes. 901 pixels is niet toegestaan !!!
'k wil niet zagen, maar 't is maar dat ik niet graag je foto's (weer) zie verdwijnen ...
Mijn voorgangers hebben allemaal wel iets gemerkt, maar toch hebben ze ook allen iets niet gezien.
De foto mag de 900 pixels niet overschrijden, en jouw foto's (1 en 2) zijn 1024.
Je moet ze dus nog resizen tot de toegelaten afmetingen.
In showcase mag je 3 foto's per topic posten.
In het fotodiscussieforum beperken we ons tot één foto om te laten beoordelen. Een tweede of een derde foto kan indien deze voor de discussie nodig is en bovendien hetzelfde hoofdonderwerp heeft.
Je topic wordt verplaatst naar showcase.
Foto 1 en 2 worden verwijderd, maar je mag ze door de aangepaste versie vervangen.
Is deze foto niet genomen tijdens een quad ( 4*4 moto ) tocht ?
Ik heb deze toren ook nog ergens op foto.
Genomen tijdens een avond-jeep-safari in Hurghada,
ongeveer 25 km in de woestijn.
'sAvonds een hele mooie zonsondergang gezien, maar dat heb
ik op film ipv op foto.
Comment