Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Nete in Herentals + UPDATE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De Nete in Herentals + UPDATE

    I'll go for the 3rd too.
    A nice part of the river too.. I like it there.

    Comment


    • #17
      Re: De Nete in Herentals + UPDATE

      'k Zie aanpassing liever
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #18
        Re: De Nete in Herentals

        Oorspronkelijk geplaatst door vicky
        ikke een lerares 'k Ben hier maar zoals jullie iemand die foto's laat zien en hier al meer dan twee jaar rondhangt en al heel veel geleerd heeft van dit forum dus als iemand de foto nog kan verbeteren doe maar gerust, maar wel laten zien hé
        Had ik bij Macroshopper niet iets gelezen over zijn lerares Vicky en een kus van de juffrouw en een lange wachtrij enz? Nu als ik dat allemaal lees, "ben ik niet meer bij te sturen" (graptje natuurlijk hé Vicky)
        Mag ik dan mijn bewerking posten? Ik heb gelijk dan ook maar de brug wat meer opgelicht zodat er wat meer detail in steekt.



        Mvg
        Miek

        Comment


        • #19
          Re: De Nete in Herentals

          Oorspronkelijk geplaatst door CoMiek
          Had ik bij Macroshopper niet iets gelezen over zijn lerares Vicky en een kus van de juffrouw en een lange wachtrij enz? Nu als ik dat allemaal lees, "ben ik niet meer bij te sturen" (graptje natuurlijk hé Vicky)
          Mag ik dan mijn bewerking posten? Ik heb gelijk dan ook maar de brug wat meer opgelicht zodat er wat meer detail in steekt.


          Mvg
          Miek
          Mijn replay was ook als een grapje gedoeld Dat is het nadeel van geschreven tekst, je ziet niet het gezicht (met plagende uitdrukking) van degene die het schrijft en smileys schieten hier ook dikwijls in te kort
          Nu terug 'on topic'. Jou bewerking is idd goed gelukt
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #20
            Re: De Nete in Herentals

            Oorspronkelijk geplaatst door loloboy
            @ Vicky

            Is dat niet de "kleine" Nete?
            Achter de brug links, dat lijkt veel op de aanlegsteiger aan de taverne waar we laatst ons personeelsfeest hadden. Beetje verder (achteraan de foto dan) stroomopwaarts passeer je via het water Bobbejaanland. Heel mooie streek en ook heel mooie foto's!

            Het is idd de Kleine Nete in Herentals aan de wijk 'het Spaans Hof' en naast de 'vistrap' . 't Is een mooie streek maar als je hier bent opgegroeid dan zie je dat als normaal en vind ik de foto's van de zee dan weer prachtig


            @ iedereen : bedankt voor de reacties en het meedenken en helpen
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #21
              Re: De Nete in Herentals

              Oorspronkelijk geplaatst door vicky
              Het is idd de Kleine Nete in Herentals aan de wijk 'het Spaans Hof' en naast de 'vistrap' . 't Is een mooie streek maar als je hier bent opgegroeid dan zie je dat als normaal en vind ik de foto's van de zee dan weer prachtig
              Ja, als je ergens bent opgegroeid, zie je vaak de mooie dingen aldaar over het hoofd. Je moet er dan al als het ware tegen aanlopen. Of is het tegen oplopen? Soit. Het is zo’n beetje zoals je in verre, vreemde landen musea in- en afloopt, die je om de hoek van de straat nauwelijks meer dan een blik waardig zou gunnen.
              Allemaal én menselijk én makkelijk te begrijpen. Of toch gemakkelijker dan ons staatsbestel.
              Niet dat me dit speciaal aan het denken zet.
              Wat me wel aan het denken zette, is je laatste zinnetje: “en vind ik foto's van de zee dan weer prachtig.”
              Als geboren Limburger, die nu al meer dan de helft van zijn leven bij die zee leeft en woont, valt het me namelijk steeds weer op dat die mensen b.v. nooit zeggen: “en vind ik foto’s, of het uitzicht, of het gevoel van, de Kempen dan weer prachtig.”
              M.a.w. ze lijken dik tevreden, content op zijn Vlaams, in de nabijheid van hun zeetje.
              En nu ben ik nog vergeten te zeggen dat ik die foto’s zo mooi vind…
              Voor een handjevol meer prenten....

              Comment


              • #22
                Re: De Nete in Herentals + UPDATE

                die had ik gemist allebeide mooi van compo en kleur, net een schilderij, mijn voorkeur gaat toch ietsje naar de verticale en de minifacelift heeft er nog een vleugje licht aan toegevoegd

                Comment


                • #23
                  Re: De Nete in Herentals + UPDATE

                  Bedankt Louis en Roland
                  Groetjes Vicky

                  Comment


                  • #24
                    Re: De Nete in Herentals + UPDATE

                    ...........
                    Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 16:52.

                    Comment


                    • #25
                      Re: De Nete in Herentals + UPDATE

                      Oorspronkelijk geplaatst door TheBigPicture
                      Vind vooral de derde eruitspringen, prachtige foto's

                      Moet ik precies ook eens passeren om wat kiekjes te schieten

                      Bedankt Ben jij soms ook van deze streek ?
                      Groetjes Vicky

                      Comment

                      Working...
                      X