Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
nr2 heeft volledig mijn voorkeur, knappe shot!......de rest is uiteraard ook prima.
Maar net als Ludo V stoor ik mij wat aan de kadertjes, meer bepaald de gekartelde rand ervan....
Ok, dank je wel mensen voor jullie commentaar. Nu weet ik tenminste dat ik best die gekartelde randjes achterwege laat. Tenzij misschien bij een verouderde (of oud-uitziende) foto?
ho, ho, ik vind die karteltjes erg leuk hoor, maar komt waarschijnlijk van wegen de leeftijd, de opname trouwens ook mooi hoor.
grt,bouk.
Akkoord, bouk, als kind hebben wij bij o.a. onze oma en opa alleen maar zo'n kartelfoto's gezien hé. Ik vond het fantastisch om te mogen rommelen in de "fotodoos". Al waren die beelden dan wel meestal van een zeer bedenkelijke kwaliteit, zo blijkt nu. Maar goed, karteltjes zijn gedemodeerd en dus alleen nog in uitzonderlijke gevallen te gebruiken. En daar wij proberen mee te zijn met onze tijd......
Trouwens, dank je wel voor de reactie
Mooie foto's met mooie kleuren.
Maar inderdaad die randen zijn er teveel aan. Ze zijn trouwens te ruw gemaakt, echte kartelingen zijn zo groot niet. Het lijkt wel een papier om een taart op te presenteren.
Voor mij is nr. 2 de beste.
Tegenwoordig kan je nauwelijks een skyline van de kust fotograferen zonder dat er een kraan op staat.
Comment