Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zal ik dan maar de spits afbijten zeker
Ik zou de horizont recht zetten (heb ik hier al geleerd om daar op te letten). Daarnaast zou ik ook een stuk water wegcroppen. Naar mijn aanvoelen wordt het dan een veel interessanter beeld.
Mooi ja maar voorgaande opmerkingen kan ik alleen bijstemmen.
In plaats van wat water kan je ook wat lucht wegcroppen want de Schelde is wel belangrijk op een plaatje van Antwerpen.
Probeer eens wat composities uit waar de gebouwen niet in het midden van de foto staan. Het geeft vaak een iets levendiger resultaat.
Bedankt reeds voor het bekijken van de foto en de opmerkingen.
Wat de horizon betreft: deze staat inderdaad schuin. De enige wijze om bij het maken van foto's van de Schelde een rechte horizon te hebben is enkel nog loodrecht op de andere oever te richten en dan de foto te maken .
zoals ajuin al schreef pisa bij valavond
@bouk, goed geraden, of bijna toch , het is niet net alsof, het is ook zo.
Dat zal je wel zien in een van de volgende posts
ivm croppen: Ik heb boven en onder wat weggenomenmet het volgende resultaat.
Ik vind dit gewoon anders maar daarom zeker niet !
Maar nu is natuurlijk wel het effekt dat bouk zo goed had gezien wel weg !
Comment