Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Alle drie goed , maar ik kan in Bouk zijn repliek komen.
Het zijn weliswaar mooie wolkenpartijen, maar vooral bij die tweede had ik er persoonlijk iets meer riet opgezet.
Off-topic: is dit de omgeving van de boerenkreek in Sint Laureins ????
Maar met een straaltje zon dat langs de Schelde draalt,
en uit 't ontwaakte landschap de felste kleuren haalt,
met nieuw herboren dromen, beloften van de mei,
met trillend warme velden, zinderend in zomertij,
met gouden korenzeeën, gewiegd door zuidenwind,
herleeft en zingt en juicht, als een uitgelaten kind,
het vlakke land, dat 't mijne is...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
vind ze alle drie ook prima hoor die grote wolkenpartijen en saturatie staan mij wel aan , wel zullen de bewoners van de huisjes in foto twee binnenkort met natte voeten zitten me dunkt
Alle drie goed , maar ik kan in Bouk zijn repliek komen.
Het zijn weliswaar mooie wolkenpartijen, maar vooral bij die tweede had ik er persoonlijk iets meer riet opgezet.
Off-topic: is dit de omgeving van de boerenkreek in Sint Laureins ????
Dirk
Goede opmerkingsgave...locatie is inderdaad "boerenkreek" en je opmerking is misschien ook terecht, heb foto twee inderdaad wat bijgesneden om meer in het rijtje te passen want had hem origineel zo aangemaakt...
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment