Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samariakloof ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Samariakloof ...

"Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

Re: Samariakloof ...

een van de mooie plekjes op Kreta met palmwoud en schildpadden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
      een van de mooie plekjes op Kreta met palmwoud en schildpadden
      Mooi in beeld gebracht ook die zachte kleurtinten

Ronald, ik heb die kloof drie keer gedaan, geen palmwoud noch schildpadden gezien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
        Mooi in beeld gebracht ook die zachte kleurtinten

Ronald, ik heb die kloof drie keer gedaan, geen palmwoud noch schildpadden gezien
        ben ik nu zo mis ? kan zijn zunne, ofwel is het de vochtige lucht of de voortschrijdende seniliteit maar ik dacht dat als je verder gaat op het einde van de kloof dit tegenkwam : ( laatste foto= ongelooflijk prachtige plek ) de Samamria kloof wandeling heb ik zelf niet gedaan, te lastig http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=85573

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
          ben ik nu zo mis ? kan zijn zunne, ofwel is het de vochtige lucht of de voortschrijdende seniliteit maar ik dacht dat als je verder gaat op het einde van de kloof dit tegenkwam : ( laatste foto= ongelooflijk prachtige plek ) de Samamria kloof wandeling heb ik zelf niet gedaan, te lastig http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=85573
          Laat het ons houden op een wat gebrekkige kennis van aardrijkskunde

De plaats die jij bedoelt of waarvan sprake is in je link, ligt aan dezelfde kant van het eiland, maar toch ettelijke kilometers verder dan de uitgang van de vallei.

Jammer dat Nicodemus nog niet heeft geantwoord, maar die is waarschijnlijk bezig met nieuwe voorspellingen te verzinnen

Comment

Working...
          X