Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
geen gemakkelijk onderwerp om goed weer te geven nr 3 vind ik prima gelukt , enkel de gekleurde randen zijn naar mijn persoonlijke mening wat een storend element niettegenstaande de kleuren ook in het onderwerp te vinden zijn.
Mag ik aannemen dat je Limburgse Mechelen bedoeld?
Zoniet dien ik mij te
De locatie bevindt zich idd in Limburg. De Mechelse Heide is één van de 5 loklale toegangspoorten voor Het Nationaal Park Hoge Kempen (http://www.nationaalpark.be/).
Mag ik aannemen dat je Limburgse Mechelen bedoeld?
Zoniet dien ik mij te
De locatie bevindt zich idd in Limburg. De Mechelse Heide is één van de 5 lokale toegangspoorten voor het Nationaal Park Hoge Kempen (htp://www.nationaalpark.be).
De locatie bevindt zich idd in Limburg. De Mechelse Heide is één van de 5 lokale toegangspoorten voor het Nationaal Park Hoge Kempen (htp://www.nationaalpark.be).
Bedankt voor de link
Altijd goed om weten, als ik eens niet zou weten waar naartoe
maar er is al wel vroeg de herfst ingetreden aan de bomen te zien.
grt,bouk.
Ik ben geen kenner, maar ik zag meerdere zwartgeblakerde boomjes/struiken, die vermoedelijk het gevolg zijn van één of andere brand die de heide op natuurlijke of onnatuurlijke wijze (regelmatig ??) treft. Anderen weten hierover wellicht meer !
Ik ben geen kenner, maar ik zag meerdere zwartgeblakerde boomjes/struiken, die vermoedelijk het gevolg zijn van één of andere brand die de heide op natuurlijke of onnatuurlijke wijze (regelmatig ??) treft. Anderen weten hierover wellicht meer !
Er zijn inderdaad enkele jaren geleden daar wat bosbranden geweest die men gelukkig snel onder controle had. Je kunt het nu nog wel zien in met name dat gedeelte langs de weg van As naar Zutendaal.
Mooie reeks overigens met voor mij de voorkeur voor de derde.
De derde is voor mij zeer mooi genomen ook naar standpunt. Ik zou wel graag wat pittigere kleuren zien en iets scherper. Welk diafragma en sluitertijd had je?
Zeker zeer mooie locatie is bij mij achter in den hof bijna Volgende keer mij meevragen hé
Iemand die het terrein (beter) kent zou idd zeer handig zijn, want we hadden af en toe toch wat moeite met de orientatie , dus volgend keer ... welkom !!
Comment