Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vanuit het vliegtuig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vanuit het vliegtuig

Afgelopen woend\sdag genomen vanuit het vliegtuig terug naar belgie

Geen bewerking aan gedaan.. Gewoon zo uit het toestel gekomen (ja.. ik stond er ook versteld van )

Robert Capa once said: "If your photos aren't good enough, then you're not close enough".

Re: vanuit het vliegtuig

Snapshot, no more, no less

Tja, mooie kleurtjes, maar voor de rest...
    Er is geen aandachtstrekker in deze foto. Stukje vleugel zou misschien niet mis geweest zijn.

En volgens mij staat de foto ook niet 100% recht.

Vriendelijke groeten
    JO
    Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Comment

je kan het zien ja dat het boven de wolken is, maar inderdaad een stukje vleugel had het compleet gemaakt, dus nog effe terug dacht ik.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het blijven mooie plaatjes, maar helaas, zoals johan het aanhaalde, weinig origineel.

Inderdaad, als je een landschap of zo overweldigend mooi vind, dan zal dit op een foto niet tot zijn recht komen. Het is immers de impossantheid (schrijf ik dat goed??) van het landschap dat de neiging oproept tot fotograferen.
        Maar op een foto is alles klein. Als je dan geen referentiepunt of een aandachtstrekker hebt, dan valt dat achteraf tegen.

Dit is bedoeld al positieve commentaar hoor,
        we zijn het allemaal reeds tegenkomen, en we hebben het nog voor.
        Het enige verschil is dat we nu die plaatjes verticaal klasseren, en ook niet meer posten, omdat we bij voorbaat de commentaar al kennen.
        Blijft wel bruikbaar als onderbrekingsfoto in een album.

Verder doen........
        Groot wordt je met vallen en opstaan,

Dirk
        Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

Prachtig plaatje. Heb er zo ook genomen toen ik naar Rome ging.
          "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

Bedankt voor de reacties!

Ik zal er zeker wat mee doen
            Robert Capa once said: "If your photos aren't good enough, then you're not close enough".

Comment

Working...
            X