Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ooidonk( Omgeving Gent )
Collapse
X
-
-
Re: Ooidonk( Omgeving Gent )
Die laatste is mijn favoriet vanwege de waterlelie en de rimpels in het water
Nee, voor mij nummer twee, al heb ik de indruk dat het kasteel een klein beetje scheef staat? Is misschien gezichtsbedrog met die mooie agiapanthus, sorry voor de schrijfwijze, op de voorgrond.
Eén ook mooi vanwege de compositie. Jammer wel vanwege de schaduw van de conifeer en de drukke kleuren van de dahlia's.
Maar wat doet eens mens met zo'n slecht weer en een stinkend vies vakantiehuis in de Ardennen
Foto's maken en andermans beoordelen
Comment
-
Nr. 3 is het meest verrassende beeld ! Dus
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
roland, allemaal mooi hoor
maar... : heb slechts 15"-scherm....die twee foto's naast elkaar is zeer mooiweergegeven, maar de rechtse bekijk ik vrijwel niet...horizontaal scrollen, wie doet dat?
ps: neemt de foto erboven nog mee in zijn kielzog ook
gewoon om te melden he....
kwaliteit blijft op z'n rvdbees
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
-
-
Mooie opnames Roland van een precies toch heel goed onderhouden kasteel... Derde springt er misschien toch een beetje uit...D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
Comment