Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

France!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• France!

4 fototjes getrokken met mijn consumer 4mpix dimage f100 cameraatje.
    Ik heb 4000 foto's getrokken gedurende de maand vakantie. Ik heb er toevallig deze 4 uitgehaald om wat Photoshop postproductie op te 'plegen'. Hier het resultaat.

Nog snel een Panorama toegevoegd. Deze is in fotosjop gemaakt.

Last edited by multipasser; 19 augustus 2005, 14:41.
    Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Re: France!

mooi quatrootje maar ook 4 x te groot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
      mooi quatrootje maar ook 4 x te groot
      Ja sorry Maar het is maar 540kb. Dus zo'n ramp is dat toch niet ofwel?
      Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door multipasser
        voor mij niet, maar voor anderen wel denk ik zou eens de stickies lezen.
        of kijk hier eventjes

1: De foto mag aan geen enkele zijde groter zijn dan 900 pixels kader inbegrepen en moet kleiner zijn dan 200 kB of 204.800 Bytes.

2: Beperk het aantal ingezonden foto’s tot maximaal drie foto's in één topic per dag (24h!).

3: Uw foto(s) MOET(en) zichtbaar zijn in de topic, een link alleen is niet toegestaan, Foto + link is wel toegestaan en zelfs aangeraden bij bepaalde fotoservers.
        Last edited by Guest9; 19 augustus 2005, 00:23.

Comment

Ja dat is het dus wel , en daarom heb ik ook de foto's verwijderd.....
          Zoals dhr v.d Bulcke al aangaf zijn er dus forumregels ......
          Graag je aan die regels houden ......
          Zeker van iemand die zich in 2002 al geregistreerd heeft , mag men verwachten dat hij of zij de forumregels inmiddels wel kent ........
          Last edited by Hanske; 19 augustus 2005, 00:58.
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
            Ja dat is het dus wel , en daarom heb ik ook de foto's verwijderd.....
            Zoals dhr v.d Bulce al aangaf zijn er dus forumregels ......
            Graag je aan die regels houden ......
            Zeker van iemand die zich in 2002 al geregistreerd heeft , mag men verwachten dat hij of zij de forumregels inmiddels wel kent ........
            Ooit geregged. Maar eerste keer dat ik post. In 2002 heb ik die minolta dimage gekocht, daarvoor had ik deze forum geraadpleegd.

Alles is aangepast. Sorry voor het ongemak.
            Last edited by multipasser; 19 augustus 2005, 01:02.

Comment

Alles is aangepast. Sorry voor het ongemak.
              Echter nog niet te zien
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II

Comment

Te zien nu en dik in orde

Comment

Knap kwartetje

Comment

zijn mooie opnamen, maar de presentatie ben ik niet zo weg van, een beetje rommelig zo.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                      zijn mooie opnamen, maar de presentatie ben ik niet zo weg van, een beetje rommelig zo.
                      grt,bouk.
                      Ja die ene vlinder in landscape. Ik kon hem niet croppen zoals de rest.
                      Sommige steken te veel in de presentatie vind ik persoonlijk. Terwijl het eigenlijk puur om de foto gaat toch? Ik zal wel mijn best doen als ik ze echt zou moeten ophangen ergens

Comment

Working...
                      X