Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste 2 foto's direct inkaderen en boven mijn schouw in de living komen hangen aub.
Ik ben stekezot van foto's met lange sluitertijden in cominatie met kleine watervallekes.
En dit zijn dan voorbeelden die mij terug de goesting doen krijgen om mijn statief en toestel in de auto te gooien en naar de ardennen te rijden.
Niks is leuker dan een namiddag aan die beekjes te zitten kijken hoe je de beste plaat kunt schieten. Gewapend met lange botten, statief, en kodak ver weg van de mensen, lawaai, en werk. ( ik mag er niet aan denken )
Ik vind het ook prachtig. Ik ga voor foto 1.
Ik benverzot op watervalletjes.
Zou je me kunnen zeggen waar dit watervalletje zich bevindt?
Ik ga morgen naar de ardennen en zou dit ook eens willen opzoeken.
Ik doe wel niet mee aan die geocache (ik zou niet weten hoe dat moet)
maar ik zou wel graag die watervallen zien.
Dus je moet niet verraden waar de schat zit, alleen waar de watervallen zich bevinden
bedankt
freyake
Het riviertje is de Hoëgne en ligt kort bij de E42,hier vindt je een kaartje. Als je het riviertje stroomopwaarts volgt dan kom je de watervalletjes vanzelf tegen zo na ongeveer een kilometertje
Canon 7D + grip /Canon 10-22 ef-s / Sigma 24 1.8 / Canon 17-55 ef-s IS /Canon 50 1.8 / Canon 70-200 L 4 / Canon 100-400 L / Kenko 1.4 teleconvertor en een Canon Powershot SX-10 voor het lichtere werk.
Bedankt voor je vlugge antwoord.
Ga ik morgen zeker naar toe, hoop van ook zo'n mooie fotos te kunnen maken.
freyake
Edit:
oei oei, heb even het plannetje bekeken :
1) dat is dan richting Verviers?
2) waar moet ik dan beginnen bij
- Polleur,
- of Tiege(in de buurt)
- of Sart les Spa
- of Hockai(baronheid)?
lijkt me toch een stevige wandeling, of niet
freyake
Je neemt gewoon de E42, en vervolgens afrit 9, je draait naar links en na ongeveer een 600 a 700 meter sla je schuin links af, en je volgt het kronkelwegje naar beneden tot aan de 2 cafeetjes, die rijd je nog voorbij en door het water en dan sta je op de parking vanwaar je kan vertrekken.
Groetjes,
Bogey
Canon 7D + grip /Canon 10-22 ef-s / Sigma 24 1.8 / Canon 17-55 ef-s IS /Canon 50 1.8 / Canon 70-200 L 4 / Canon 100-400 L / Kenko 1.4 teleconvertor en een Canon Powershot SX-10 voor het lichtere werk.
Comment