Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar euh... foto 1 lijkt verdacht veel op een zicht vanuit Wissant op Cap Blanc Nez. Vooraan het kleine beekje dat uitmondt uit de zee ter hoogte van het dorp, in de verte de obelisk op de kaap.
Maar euh... foto 1 lijkt verdacht veel op een zicht vanuit Wissant op Cap Blanc Nez. Ben ik verkeerd
Inderdaad Pendragon je hebt gelijk 't is hier niet de Somme, maar je ziet inderdaad op Cap Blanc Nez.
F@bke, De foto is genomen de ochtend na die zware neerslag enkele weken geleden, vandaar die dreigende wolken.
Inderdaad Pendragon je hebt gelijk 't is hier niet de Somme, maar je ziet inderdaad op Cap Blanc Nez.
Dacht ik wel
Ik ben daar vorige zondag nog geweest om er, naar jarenlange traditie, fruits de mer te eten. En daarna uit te waaien op het prachtige strand.
Comment