Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Het totaalbeeld spreekt mij niet aan maar de spiegeling van de gebouwen in dat ribbeltjespatroon des te meer
wat er hoger staat dan het zand scrol ik weg en rechts denk ik ook wat weg ... dat heeft dan wel iets !
misschien eens proberen (als dat mogelijk is) een dergelijke opname te maken waar dan alleen het essentiële op staat
Het totaalbeeld spreekt mij niet aan maar de spiegeling van de gebouwen in dat ribbeltjespatroon des te meer
wat er hoger staat dan het zand scrol ik weg en rechts denk ik ook wat weg ... dat heeft dan wel iets !
misschien eens proberen (als dat mogelijk is) een dergelijke opname te maken waar dan alleen het essentiële op staat
Ik heb eens gecropt en idd heeft wel wat! Ik ga er verder mee! Reuze bedankt voor deze inbreng!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment