Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
tja... Belgium digital is al lang in dit bedje ziek...er worden fotos gepost die eerder in de vuilbak thuishoren... dit is de reden waarom al of tenminste toch bijna alle goede fotografen dit forum hebben verlaten...het enigste wat aan deze post goed is, is de titel...
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
tja... Belgium digital is al lang in dit bedje ziek...er worden fotos gepost die eerder in de vuilbak thuishoren... dit is de reden waarom al of tenminste toch bijna alle goede fotografen dit forum hebben verlaten...het enigste wat aan deze post goed is, is de titel...
de bedoeling is dat de foto's hier opbouwende commentaar en/of tips krijgen krijgen. Goede(?) fotografen hebben dt forum mi dan toch niet nodig!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
de bedoeling is dat de foto's hier opbouwende commentaar en/of tips krijgen krijgen. Goede(?) fotografen hebben dt forum mi dan toch niet nodig!
dit is de allerlaatste keer dat ik nog reageer ... als u zelf niet inziet dat deze foto enkel goed is voor de vuilbak.. ik zou zelfs niet weten welke opbouwende commentaar of tips er moeten of kunnen gegeven worden op een foto die niets inhoudt, niet scherp is. enz...het rare is dan ook nog eens dat U ongepast reageert op mijn reactie terwijl u helemaal niet reageert op de vergelijkbare post van Pol Parasol...een raadsel...dat begint redelijk op iets persoonlijks te lijken...als U niet tegen terechte kritiek kunt en enkel maar wenst dat op uw fotos wordt gereageerd met positieve commentaar tja dan...maar verder dan dit ga ik aan heel dit verhaal geen woorden meer vuilmaken, behalve de vuilbak van uw computer zou eens uw beste vriend kunnen zijn...
Ondertussen is de dubbele belichting (?) weggehaald en vervangen door een enkelvoudige. Met als begeleidende tekst dat de foto niet begrepen werd. Misschien helpt een beetje uitleg bij de foto dan wel.
Sien, is dit nu de originele foto of ondertussen al een andere ??
Indien mogelijk graag de originele foto laten staan en werken met updates.
Anders wordt het wel heel moeilijk om reacties te begrijpen toch
Sien, bij deze tweede passage merk ik dat je het origineel geplaatst beeld vervangen hebt. Ik wou niet onmiddellijk reageren, vond dat ik het eerst moest overdenken. Dit beeld lijkt me al eenvoudiger van de eerste versie. Mocht je nog simplificeren door enkel de scherpe vlinder en het achtergrondexemplaar met hun bloem in beeld te laten, denk ik dat de foto krachtiger zou zijn. Ik weet natuurlijk niet of zo'n crop mogelijk is met de beschikbare pixels. 't Is maar een idee.
En zoals anderen al suggereerden: sommige strafkoloniecommentaren laat je best voorbijgaan. Mij doen ze ook pijn, maar het uitdrukkingsvermogen kan soms beperkt zijn, zonder daarom denigrerend bedoeld te zijn.
Comment